Strony

środa, 20 kwietnia 2016

Pudełko po butach...

Ostatnio w trakcie porządków znalazłam pudełko po butach w dość dobrym stanie....
pomyślałam czemu by nie wykorzystać je w decoupage..


I tak powstało pudełko na serwetki, 
ma na sobie żywe kolory z serwetką w stylu ludowym...
Pudełko to sam raz przydało mi się na serwetki które mogłam do niego włożyć...



Dół pudełka został ozdobiony tylko wzorem koronkowym ze szablonu...


Górna część wieka jest zielona, a na niej na samym centralnym środku dałam serwetkę która jest otoczona tak jak by koronką zrobioną okrągłą gąbką.


Coś z niczego :)

Zgłaszam tą prace na konkurs


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuje
♥ Jeśli w komentarzu pozostawicie link do bloga, na pewno go odwiedzę! :)

Zobacz jeszcze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...