Strony

niedziela, 10 lipca 2016

Kwiatowa skrzynka na wino

W końcu jest, moja pierwsza skrzynka na wino...
Przeleżała na półce kilka miesięcy zanim ją postanowiłam zrobić...:)
A o to i jest, i będzie to prezent dla mojego brata i bratowej...



Trochę czasu przy niej zajęło mi, ale mam nadzieje że efekt końcowy się podoba...


Boki skrzynki są z obu stron ozdobione serwetką w kwiaty wychodząca na odsuwane wieko skrzynki


Środek pudełka zostawiłam naturalny nie malowałam na biało, tylko został wylakierowany.



Nic tak pozytywnie nie pobudza jak - lampka wina i wiosna...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuje
♥ Jeśli w komentarzu pozostawicie link do bloga, na pewno go odwiedzę! :)

Zobacz jeszcze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...