Strony

poniedziałek, 22 lutego 2016

Cześć :)



A więc postanowione, zaczynam pisać bloga :) może w tych czasach mało oryginalny pomysł ale postanowiłam podzielić się z innymi tym co robię.

Moją przygodę z DECOUPAGE rozpoczęłam dość nie dawno...bo jakieś dwa miesiące temu za sprawą zajęć praktycznych, przez co ta technika bardzo mi się spodobała...przeszukałam internet opisujący w jaki sposób się ją wykonuje i pomyślałam że sama spróbuje :) I tak właśnie wciągnęłam się i od tego czasu, gdy tylko mam możliwość próbuje coś robię....

Mam na dzieje że dzięki blogowi będę mogła się z wami podzielić tym co zrobiłam....
ALE TO JUŻ W NASTĘPNYCH POSTACH...:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥ Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuje
♥ Jeśli w komentarzu pozostawicie link do bloga, na pewno go odwiedzę! :)

Zobacz jeszcze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...